Kontaktovať nás môžete pon-pia v čase: 8:00-18:00

+421 917 736 905

Čo je to PPC (Pay Per Click) reklama?

PPC reklama predstavuje model internetovej reklamy za ktorú inzerent platí len v prípade, ak niekto klikne na jeho inzerát. Vo všeobecnosti, ak sa hovorí o PPC reklame na Slovensku, myslí sa tým najmä vyhľadávacia reklama Google Ads (po starom Google AdWords) alebo PPC reklama na Facebooku.

ukážka ppc reklamyCena PPC reklamy

Každý z PPC kanálov má trochu iný spôsob výpočtu ceny za preklik. Napríklad v prípade PPC reklamy na Google sa pri stanovovaní ceny za preklik zohľadňujú 2 faktory: maximálna cena za preklik (Max. CPC) a skóre kvality. Viac o cene Google reklamy . Cenu za klik v prípade Facebook PPC reklamy ovplyvňuje maximálna cena za preklik a výkonnosť reklamy.

Výhody PPC reklamy :

  1. Veľmi vysoká efektivita (relevantnosť) PPC reklamy v porovnaní s inými typmi online marketingu.
  2. Veľmi presný odhad navýšenia návštevnosti webu ešte pred spustením kampane.
  3. Veľmi presný odhad potrebného rozpočtu na reklamu.
  4. Veľmi presné meranie výsledkov.
  5. Veľmi podrobné možnosti cielenia reklamy (geograficky, v čase, podľa typu zariadenia, podľa jazyku, ďalšie).

V prípade, ak by ste mali záujem o takýto typ kampane pre váš biznis, budeme radi, ak nás budete kontaktovať.