PPC reklama predstavuje model internetovej reklamy za ktorú inzerent platí len v prípade, ak niekto klikne na jeho inzerát. Vo všeobecnosti, ak sa hovorí o PPC reklame na Slovensku, myslí sa tým najmä vyhľadávacia reklama Google Ads (po starom Google AdWords) alebo PPC reklama na Facebooku.
Cena PPC reklamy
Každý z PPC kanálov má trochu iný spôsob výpočtu ceny za preklik. Napríklad v prípade PPC reklamy na Google sa pri stanovovaní ceny za preklik zohľadňujú 2 faktory: maximálna cena za preklik (Max. CPC) a skóre kvality. Viac o cene Google reklamy . Cenu za klik v prípade Facebook PPC reklamy ovplyvňuje maximálna cena za preklik a výkonnosť reklamy.
Výhody PPC reklamy :
- Veľmi vysoká efektivita (relevantnosť) PPC reklamy v porovnaní s inými typmi online marketingu.
- Veľmi presný odhad navýšenia návštevnosti webu ešte pred spustením kampane.
- Veľmi presný odhad potrebného rozpočtu na reklamu.
- Veľmi presné meranie výsledkov.
- Veľmi podrobné možnosti cielenia reklamy (geograficky, v čase, podľa typu zariadenia, podľa jazyku, ďalšie).
V prípade, ak by ste mali záujem o takýto typ kampane pre váš biznis, budeme radi, ak nás budete kontaktovať.