Máme pred sebou 2. adventnú nedeľu a na pokoji pred Vianocami nám to nepridáva. Obchody sú preplnené, vyhliadnuté darčeky v kamenných obchodoch vypredané.

Ako využiť tento čas pre zvýšenie dopytu a predaja aj vo vašom obchode? S dobre nastavenou PPC kampaňou.

 A veľkým pomocníkom v nákupnom procese je u každého zákazníka vizuálna pamäť. Pojem vizuálna pamäť je celkom samozrejmý. Môžeme si spomenúť na niečo, čo sme videli. Je to jeden z najzákladnejších spôsobov, ako sa učíme, preto to je potrebné v online svete plnom reklám využívať a ťažiť z toho.

Vianočná PPC kampaň

Postupujte podľa nášho sprievodcu 6 NAJLEPŠÍCH TIPOV v tomto sviatočnom období, ktoré je už za rohom, a môžeme s istotou povedať, že Vianoce 2022 budú nezabudnuteľné! Online vianočné nákupy sa stali akousi „novou normou“ a kamenné podniky tiež musia držať krok.

Teraz je ideálny čas (ak už včera nebolo neskoro) začať propagovať vaše podnikanie prostredníctvom účinnej PPC kampane. Takto si zabezpečíte, že oslovíte svoju cieľovú skupinu a nestratíte sa v mori konkurencie.

A tento článok berte ako taký malý vianočný darček pre vás!

Príprava, plánovanie a komunikácia sú kľúčové pre naplánovanie PPC kampane „Vianoce 2022“!

Existuje mnoho aspektov, ako prevádzkovať ziskové Pay Per Click kampane počas vianočnej sezóny a nikdy nemôžete byť príliš pripravení!

Poďme sa pozrieť na kľúčové oblasti, na ktoré odporúčam zamerať sa:

  • Úroveň zásob (Stock Levels)
  • Propagačné akcie
  • Dodacie lehoty
  • Úrovne rozpočtu
  • Vianočné kľúčové slová
  • Spýtajte sa odborníka

1) Úrovne zásob (hrdinovia PPC počas vianočnej sezóny)

Možno to znie ako samozrejmosť, ale odporúčam dvakrát skontrolovať, či všetci vo vašom tíme vedia, na ktoré produkty sa majú zamerať, a ktoré položky môžu mať nízke zásoby.

Jednoduchý spôsob, ako uprednostniť konkrétne produkty, je prostredníctvom jednoduchého pridávania a aktualizácie vlastných štítkov v nákupnom kanáli.

Ak sa vlastné štítky produktov aktualizujú s označením „prioritné produkty“, váš tím PPC bude môcť vytvárať špecifické nákupné kampane a dôsledne presadzovať produkty, ktoré chcete aby vidieť najviac.

Premyslite si, či potrebujete v tejto sezóne objednať viac svojich kľúčových produktov. Nechcete, aby sa vaš „hrdinovia predaja“ vyčerpali príliš skoro, pretože by vás to mohlopripraviť o veľa zisku!

Odporúčame sa tiež pozrieť na Vianočné marketingové stratégie pre e-commerce stránky , ktoré vám poskytnú niekoľko veľmi užitočných rád a tipov pre vianočné obdobie. 🙂

2) Propagačné akcie

Niektoré podniky majú podrobne vypracované a naplánované „kalendáre propagačných akcií“. Iné podniky sú „fluidnejšie“.

Jednou z výhod digitálnych reklám v porovnaní s tradičnou reklamou je, že môžete rýchlejšie konať, pokiaľ ide o propagačné akcie. Ak ich pravidelne aktualizujete, e dôležité, aby bol váš tím v strehu.

Existuje mnoho oblastí, na ktorých sa môžu propagácie zobrazovať. Preto sa uistite, že vy a váš tím dokážete vhodne plánovať, aby ste maximalizovali návratnosť investícií.

Google.com: vyhľadávanie kľúčovej frázy „vianočné nákupy“

3) Dodacie lehoty (Buďte chytrí vo vianočných PPC kampaniach)

Uistite sa, že vaše dodacie lehoty (a akékoľvek aktualizácie o „zádrheloch“ pri doručovaní) sú dobre oznámené vášmu publiku a tímu. Je logické, že ak nestíhate, mali by ste znížiť výdavky na PPC, aby ste boli schopní aj naďalej dodávať v nastavenej a očakávanej kvalite vašim nakupujúcim.

Posledná vec, ktorú uprostred vianočného chaosu potrebujete, je prílev negatívnych recenzií. Nikto predsa nechce, aby mu vianočný nákup doručili až 5. januára!

Vyhodnotenie, naplánovanie a oznámenie tejto skutočnosti vášmu tímu bude znamenať stabilnú loď, ak sa vyskytnú nejaké problémy. Lepšie je byť vždy o krok napred. 🙂

4) Úrovne rozpočtu

Plánovanie výšky rozpočtu je veľmi dôležité, pretože vám umožní zosúladiť ho s vašimi očakávaniami. Je vaša firma obmedzená na určitú sumu výdavkov v danom období? Alebo ak je predaj vysoký a vaša návratnosť výdavkov na reklamu (ROAS) je veľmi dobrá, môžete rozpočty zvýšiť?

V každom prípade je najlepšie zohľadniť to vo svojich plánoch. Plánujte teraz a jasne oznámte svoje očakávania zvyšku tímu.

Jedným z jednoduchých spôsobov, ako to urobiť, je rozdeliť výsledky na niekoľko typov výsledkov. Môžete napríklad určiť výdavky v porovnaní s ROAS na troch rôznych úrovniach:

Ak je ROAS 500 %, potom je maximálny rozpočet 500 Eur.
Ak je ROAS medzi 501 % a 750 %, výdavky sa môžu zvýšiť na 1000 Eur.
Ak je ROAS nad 751 %, výdavky môžu byť neobmedzené!
Toto sú len veľmi základné príklady a váš plán by mal odrážať špecifiká vašich produktov, marže a ďalšie kľúčové faktory. Preto si teraz nájdite čas a zistite, ako vyzerá dobrý scenár kampane pre vašu firmu! Nezabudnite, pripravujte sa, plánujte a komunikujte.

5) Vianočné kľúčové slová (Vžite sa do kože svojich klientov )

Považujeme za absolútne nevyhnutné zahrnúť vianočné kľúčové slová do všetkých vstupných stránok a reklamných textov.

Pri takej veľkej konkurencii musíte zabezpečiť, aby vašu firmu a produkty videli kupujúci, ktorí v Googli hľadajú vianočné výrazy, darčeky a frázy.

Takže teraz je ten správny čas, aby ste sa zaoberali vianočnými kľúčovými slovami. Je to jeden z aspektov PPC, s ktorým vám môžeme pomôcť, ak si nie ste istí, kde začať.

Vaša reklamná komunikácia je hlavným bodom, kedy sa môžete i vy naladiť na vianočnú atmosféru. Uistite sa, že ste včas zahrnuli odkazy súvisiace s vianočnými sviatkami a sviatočným žargónom, ak je to vhodné, aby ste zvýšili mieru prekliku a aby vaše reklamy boli relevantné pre vyhľadávanie. Zahrňte výrazy ako „darček“ a „vianočný“ v kombinácii s vašimi produktmi, aby ste vytvorili sviatočné témy.

Vytvorte pocit naliehavosti zdôraznením „časovo obmedzeného“ charakteru vašich vianočných ponúk a uveďte potenciálnych príjemcov darčekov pre vaše produkty – zvážte, aká je relevantná cieľová skupina pre vašu ponuku, a ušetrite peniaze zameraním sa na tento typ.

Google.com: vyhľadávanie kľúčovej frázy „vianočný darček“

6) Prizvite si na pomoc odborníka (Urobte tie najrozumnejšie kroky pre svoje vianočné kampane PPC)

Nebojte sa, na sviatočnú sezónu nemusíte byť sami! Vždy odporúčame zavolať si na konzultáciu odborníka (napríklad nás 🙂 ) na vaše účty PPC reklamy, pretože to častokrát pomôže poukázať na oblasti vášho účtu, ktoré potrebujú prácu navyše, a na oblasti, ktoré možno maximálne využiť na zlepšenie ROAS.

Nastaviť sa na úspech už nemôže byť jednoduchšie – jednoducho sa objednajte na PPC audit vášho účtu tu. Náš tím odborníkov na PPC manuálne skontroluje vaše účty a zabezpečí, aby táto sviatočná sezóna mohla byť pre vás skutočne úspešná!

A naša rada na záver: Nájdite ten „najkrajší“ čas dňa, kedy ľudia hľadajú vianočné darček

Uistite sa, že svoje reklamy plánujete tak, aby sa zobrazovali v správnom dennom čase pre vaše publikum – pomocou historických údajov zistite, kedy vaše publikum s najväčšou pravdepodobnosťou vyhľadáva vaše služby/produkty, ale nezabúdajte na upravený denný režim počas sviatkov.

Vďaka naplánovaným prispôsobeným reklamám máte tiež možnosť zahrnúť časovo citlivé CTA a dokonca odpočítavanie. Navyše, ak pripojíte svoje zásoby k službe Google Ads, môžete potenciálnym zákazníkom poskytovať aktuálne informácie o dostupnosti vašich zásob, čo je obzvlášť praktické v prípade produktov, ktoré majú tendenciu sa rýchlo vypredávať.

Error: Your requested Widget "Mailchimp Sign-Up form" is not in the "Widgets for Shortcodes" sidebar