Aj vás prepadla túžba dozvedieť sa niečo nové? Čo sa deje vo svete online marketingu či aké novinky hýbu sociálnymi sieťami? Zmeny nastali nielen na Facebooku alebo Instagrame. Na svoje si prídu aj používatelia LinkedIn či Gmailu. Prečítajte si o týchto špecialitách, ktoré si pre nás prichystali obľúbené sociálne média!

Búranie stien Instagramu „storičkami“ dostalo vylepšenie!

Áno, príbehy alebo inak aj „storička“.  Často krát šialené a o to populárnejšie príbehy, ktoré si zapamätáte. Interaktívne prvky, ktoré obohacujú príbehy o ankety či hashtagy. Presne také „storička“ v platenom obsahu chýbali. Instagram si pre nás prichystal prekvapenie.

Začlenenie ankiet do platených príbehov sa stalo realitou! Ide o perfektný spôsob, ktorý je ideálnym riešením, ako povedať zákazníkom všetko potrebné a zároveň im dať pocit, že sú súčasťou značky. Prieskum týchto „storičiek“ vám umožní zbierať cenné informácie. A nielen to! Môžete zmeniť pohľad zákazníka na obsah vašej reklamy na zábavný a neformálny.

Pomocou interaktívnych príbehov, môžete zbierať informácie aj o iných používateľov, ktorí môžu mať záujem o váš produkt alebo službu.

Vytvorením vlastného publika založeného na používateľoch, ktorí navštívili váš web, môžete pomocou interaktívnych príbehov osloviť nové publikum a zároveň vedieť, že ste sa zamerali na správne publikum. Predsa nebudete „nečarodejníkom“ ponúkať čarovné prútiky!

Facebook odstránil viac možností zacielenia!

O diskriminácii sa hovorí dennodenne v tlači, správach, ale aj na Internete.

Pred nedávnom bolo z Facebooku odstránených niekoľko možnosti zacielenia.
Toto rozhodnutie ovplyvnilo inzerentov zo všetkých vertikál. Facebook zaviedol novú politiku zameranú najmä na inzerentov z oblasti zamestnanosti, z oblasti bývania a úverového priemyslu. Po novom teda:

  • Facebook už nebude môcť zacieliť na ľudí podľa pohlavia, veku či PSČ v  týchto oblastiach
  • Facebook eliminuje možnosti cieliť podľa rasy, pohlavia, veku, triedy, sexuálnej orientácie či náboženstva.
  • Zároveň vyvíja nástroj, ktorý pomôže zobraziť všetky reklamy súvisiace s lokalizovaním bývania.

Komu sa nelení tomu sa zelení. Obľúbenosť Facebooku si takto šliape chodník veľmi správnym smerom. Aby to nebolo málo, Facebook sa pýši ďalšou vychytanou novinkou.

Facebook sa rozhodol rozšíriť knižnicu reklám známu ako Ad library!

Na konci marca tohto roku táto obľúbená platforma rozšírila reklamnú knižnice tak, aby zahŕňala každú obchodnú stránku, na ktorej sa zobrazujú reklamy. V minulosti bolo možné zobraziť iba stránky spojené so sociálnymi otázkami a politikou.

Transparentnosť informácii je prvoradá a krok Facebooku rozšíriť knižnicu, poskytuje používateľom väčší prehľad.

Ak má vaša spoločnosť stránku na Facebooku, na tejto platforme sa zobrazujú reklamy a môže ich vidieť ktokoľvek.

Možno aj vás napadne otázka… „Konkurencia bude teraz o mne vedieť všetko? Nie je to náhodou pre mňa zlé?“  Nebojte sa Ad library nie je žiadna sledovacia kamera s prenosom najvyššej kvality.

Konkurenti nevidia, čo ste nastavili – demografické údaje, na ktoré ste zacielili, parametre sledovaného publika zostanú naďalej ako sa hovorí „tajuplným bermudským trojuholníkom“.

Nie je však na škodu očkom pozrieť konkurenciu. Nemyslíte?

Gmail si uvedomuje, že „statické správy sa už nenosia“!

Gmail dynamickejší a interaktívnejší než predtým.

Statické správy vychádzajú z módy. Poznáme to všetci. Na e-mail nám príde pozvánka na nejakú akciu a je pred nami zdĺhavý proces, ako pri vybavovaní hypotéky. Radšej sa vzdáte a webovú stránku, na ktorú vás správa posiela vyplniť formulár, ani len neotvoríte. Veď kto by chcel ísť labyrintom, keď môže prejsť okolo neho do cieľa?

Vďaka dynamickému rozhraniu je možné prijímať pozvánky na schôdzky, vyplňovať formuláre, prehľadávať produkty, odpovedať na komentáre služby Google Doc, rezervovať hotelové izby a ďalšie – to všetko v rámci služby Gmail. Žiadne zdĺhavé procesy a presmerovanie na webovú stránku. Všetko vybavíte v rámci Gmailu. Jednoduché úlohy zostanú jednoduchými.

Ak ste teda zákazníkom G Suite – nestane sa, že ak vlastníte tanečnú školu a požiadate svoje emailové kontakty o vyplnenie registračného formulára, nebudú mať chuť kliknúť na web. V prípade, že ste zákazníkom spomínaného G Suite, cesta ku zvýšeniu konverzií pomocou dynamických interaktívnych šablón služby Gmail bude jednoduchá.

 

Ani LinkedIn nezaháľa! Predstavuje nám Lookalike publikum!

LinkedIn je čoraz obľúbenejšou platformou. V súčasnosti veľmi populárny nástroj má pre inzerentov skvelé prekvapenie. V skratke, je možné rozšíriť dosah reklám. Odstrihnete sa od nerelevantného obsahu rýchlejšie než použitím nožníc. Získate si cenných používateľov.  Lookalike publikum je  preto populárne.

Ak ste zatúžili začať s Lookalike publikom, celkom postačí ak zamierite do správcu kampane a vytvoríte si publikum, ktoré bude zodpovedať požiadavkám.

Je možné si vyberať zo zoznamu kontaktov, alebo zoznamu ľudí , ktorí navštívili vaše webové stránky. LinkedIn vytvoril zároveň niekoľko preddefinovaných šablón, na ktoré je možné zacieliť. Čiže práca je zase oveľa jednoduchšia.

Čo hovoríte na tieto vylepšenia, ktoré si pre vás prichystali obľúbené platformy?

Buďte o krok vpred 🥇

Získavajte novinky zo sveta online marketingu ako prvý.