Bratislava sa už 20. novembra 2024 stane centrom marketingového diania. Dobre si dátum poznačte, pretože práve v tento deň sa v Starej tržnici uskutoční najväčšia marketingová konferencia na Slovensku – Marketing RULEZZ 2024. Hlavnou témou tohto ročníka je „Riding the WAVES“. Naskočte na vlnu nových trendov a umelej inteligencie a naučte sa, ako posunúť svoju značku dopredu.
Či už ste freelancer, marketér, pracovník v digitálnej agentúre, riaditeľ, podnikateľ alebo len nadšenec marketingu, na tejto konferencii si prídete na svoje. Marketing RULEZZ totiž patrí medzi TOP marketingové konferencie v strednej Európe. Hlavným organizátorom podujatia sú odborníci z The Marketers.biz, ktorí každý rok konferenciu vylepšujú a prinášajú rôzne novinky a inovácie.
Okrem zaujímavého programu v štyroch sálach a inšpiratívnych workshopov sa môžete tešiť aj na množstvo skúsených odborníkov a spíkrov, ktorí sa podelia o svoje tipy a skúsenosti. Novinkou je aj miestnosť pre Masterclasses, kde budú prebiehať rozhovory a Q&A s vybranými spíkrami. Nebudú chýbať rôzne zaujímavé stánky, ktoré budú k dispozícii počas celého podujatia.
Počas celej konferencie si môžete vychutnať chutný catering a spoznávať nových ľudí. Práve networking je dôležitou súčasťou Marketing RULEZZ 2024. Môžete sa prepojiť so zaujímavými s ľuďmi, s ktorými neskôr nadviažete aj možnú spoluprácu. Na záver vás čaká slávnostné odovzdávanie ocenení Digitálnej agentúry roka a afterparty, na ktorej sa môžete kompletne odreagovať.
Aký bude program na Marketing RULEZZ 2024
Konferencia začína už o 08:00 chutnými raňajkami. Program v hlavnej sále bude následne rozdelený do štyroch tematických blokov:
- Riding the WAVES
- Riding the CHANNELS & TOOLS
- Riding the BRANDS
- Riding the DIGITAL & INSPIRATION
Okrem hlavnej sály bude program prebiehať aj v ďalších miestnostiach. Špecializované témy si pripravia Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA), IAB Slovakia či Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR), ktoré predstavia rôzne novinky zo sveta marketingu a komunikácie. Okrem toho bude pripravená spomínaná Masterclass Area, ale aj priestor pre workshopy. Nudiť sa rozhodne nebudete.
Na pódiu sa predstavia TOP spíkri zo Slovenska aj zo sveta
Na konferencii Marketing RULEZZ 2024 nebudú chýbať zaujímaví spíkri s mnohoročnými skúsenosťami. Porozprávajú napríklad o tom, ako sa im podarilo dosiahnuť úspech, ale aj o tom, čo je kľúčové v marketingu a biznise.
Colin O’Toole
Marketing Director Czech, Slovak & Hungary | Mondelēz International
Colin O’Toole je hotový marketingový mág, ktorý je spojený predovšetkým so značkou Cadbury. Najznámejšia je kampaň s gorilou, ktorá si vyslúžila viacero ocenení. Momentálne pôsobí ako marketingový riaditeľ v Mondelēz International pre český, slovenský a maďarský trh. Porozpráva o tom, ako sa komunikačný priemysel posunul za 15 rokov, pričom sa zameria hlavne na oblasť FMCG, teda rýchloobrátkový spotrebný tovar.
Erik Kockum & Freddie Öst
Partner & Creative Director / Founder & Brand Director | Snask
Erik a Freddie založili kreatívnu dizajnovú agentúru Snask, ktorá pôsobí v Štokholme, ktorá je známa svojím nekonvenčným a často až provokatívnym prístupom k reklame. Venujú sa tiež filmovej produkcii a medzi ich klientov patria napríklad známe značky ako Klarna či Spotify.
Galen Knowles
Branded Content Producer | WZRD Media / Red Bull Studios
Galen Knowles je majstrom videa. Počas svojej kariéry zrežíroval, natočil a zostrihal viac ako 10-tisíc hodín materiálu do dokumentárnych filmov, seriálov a reklám. V súčasnosti pôsobí v Salzburgu ako výkonný producent videí pre Red Bull Studios.
Michal Pastier
Co-founder | Darwin & the Machines and GoBigname
Michal Pastier patrí medzi marketingovú špičku na Slovensku. Bol zaradený medzi TOP 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times a dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Patrí medzi najmladších držiteľov prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Pomohol už stovkám firiem s nastavením názvu, značky, vizuálnej identity a podobne.
Peter Šebo
Founder & CDO | PS:Digital
Peter Šebo je zakladateľom agentúry PS:Digital, ktorá patrí k najlepším agentúram na Slovensku. Je tiež spoluorganizátorom konferencie Marketing RULEZZ. Okrem agentúrnej práce sa venuje prednášaniu a tvorí tiež obľúbené podcasty Buzzworld by Gabo a Peťo a Digitálni rodičia – Orange Podcast roka 2024 v kategórii ZO ŽIVOTA.
Okrem toho sa môžete tešiť na viacerých odborníkov a zástupov zo spoločností JOJ Group, Samsung, Slovak Telekom, dunnhumby Slovakia a mnohých ďalších.
Prečo by ste na tejto konferencii nemali chýbať? Marketing RULEZZ nie je len o trendoch a novinkách, ale aj o reálnych príkladoch, ako aplikovať nové stratégie do praxe. Získajte už 20. novembra 2024 know-how od tých najlepších v odbore a pripravte sa na nové výzvy, ktoré vás čakajú. Nezmeškajte príležitosť byť súčasťou tejto prestížnej udalosti, ktorá vás môže posunúť o krok vpred. Máte ešte posledné dni na to, aby ste získali vstupenky na Marketing RULEZZ 2024 v zvýhodnenej cene.