Spôsob marketingovej komunikácie sa neustále vyvíja a mení sa aj spôsob, akým sú ľudia ochotní v spoločnosti komunikovať. Vedeli ste, že priemerná miera otvorenia e-mailov je iba 20% a váš e-mail môže byť dokonca ignorovaný, alebo skončiť v spame? E-mail marketing už zďaleka nie je taký efektívny nástroj, ako kedysi.
Predpokladá sa, že vďaka zlúčeniu služieb Facebook Messenger, Instagram Direct Messaging a Whatsapp sa program Messenger Marketing v budúcnosti stane ešte atraktívnejšou voľbou. Spoločnosti už nie sú anonymnými subjektami a formálna komunikácia nie je preferovaná. Komunikácia prostredníctvom Facebook Messenger je ľahká, rýchla a jednoduchá.
Čo je to Facebook Messenger Chatbot?
Messenger Chatbots je program, ktorý je schopný automatizovať konverzáciu s používateľmi. V podstate je časťou automatizovaného softvéru na odosielanie správ. Je naprogramovaný tak, aby porozumel otázke a poskytol relevantnú odpoveď. Šetrí pritom náklady na pracovnú silu a čas, ktorý by ste strávili otváraním aplikácie, telefonovaním, písaním e-mailu. Zrýchľuje a zjednodušuje komunikáciu medzi vami a vašim zákazníkom.
Facebook Messenger Chatbot je založený na platforme Facebooku, to znamená, že máte možnosť zasiahnuť 1,3 miliardy ľudí, ktorí mesačne Facebook navštívia. Momentálne má Facebook aktívnych vyše 300 000 chatbotov.
Zdroj: www.egnoto.com
Čo hovoria štatistiky?
Aké benefity prinesie Facebook Messenger Chatbot?
- Nahradí mobilné aplikácie.
- Nahradí e-mailový marketing.
- Supluje agentov starostlivosti o zákazníka.
- Zníži vaše náklady a zvýši vaše príjmy.
Messenger Marketing
Messenger Marketing je druh marketingu, ktorý je realizovaný pomocou aplikácie Facebook Messenger. V súčasnosti ho mnoho firiem začína využívať na zefektívnenie a zjednodušenie komunikácie so svojim zákazníkmi. Ste aj vy jedným z nich?
Do pozornosti vám dávame aj video o Facebook Messenger marketingu, kde sa dozviete viac:
Pozreli ste si video a stále by ste potrebovali viac informácií? Neváhajte nás kontaktovať. Takisto, ak si neviete poradiť s nastavením vašich PPC kampaní na Google Ads sme tu pre vás . Všetky vaše otázky môžeme prebrať napríklad pri bezplatnej konzultácii na káve s Digitalmanom.
Matej Tóth je zakladateľom a CEO úspešnej online marketingovej agentúry Digitalman. Svojej práci sa venuje už 15 rokov, pričom má bohaté skúsenosti nielen zo Slovenska a Čiech, ale aj z krajín ako sú: Rakúsko, Nemecko a Veľká Británia. Svojou odbornosťou a skúsenosťami v oblasti online marketingu je Matej rešpektovanou osobou v odvetví. Jeho prístup k práci je zameraný na kreativitu a inováciu, pričom jeho cieľom je vytvárať kampane ktoré prinášajú výsledky.