Bratislava sa už 20. novembra 2024 stane centrom marketingového diania. Dobre si dátum poznačte, pretože práve v tento deň sa v Starej tržnici uskutoční najväčšia marketingová konferencia na Slovensku – Marketing RULEZZ 2024. Hlavnou témou tohto ročníka je „Riding the WAVES“. Naskočte na vlnu nových trendov a umelej inteligencie a naučte sa, ako posunúť svoju značku dopredu.

Či už ste freelancer, marketér, pracovník v digitálnej agentúre, riaditeľ, podnikateľ alebo len nadšenec marketingu, na tejto konferencii si prídete na svoje. Marketing RULEZZ totiž patrí medzi TOP marketingové konferencie v strednej Európe. Hlavným organizátorom podujatia sú odborníci z The Marketers.biz, ktorí každý rok konferenciu vylepšujú a prinášajú rôzne novinky a inovácie.

Okrem zaujímavého programu v štyroch sálach a inšpiratívnych workshopov sa môžete tešiť aj na množstvo skúsených odborníkov a spíkrov, ktorí sa podelia o svoje tipy a skúsenosti. Novinkou je aj miestnosť pre Masterclasses, kde budú prebiehať rozhovory a Q&A s vybranými spíkrami. Nebudú chýbať rôzne zaujímavé stánky, ktoré budú k dispozícii počas celého podujatia.

Marketing rulezz 2024
Zdroj: Facebook/Rulezz.sk

Počas celej konferencie si môžete vychutnať chutný catering a spoznávať nových ľudí. Práve networking je dôležitou súčasťou Marketing RULEZZ 2024. Môžete sa prepojiť so zaujímavými s ľuďmi, s ktorými neskôr nadviažete aj možnú spoluprácu. Na záver vás čaká slávnostné odovzdávanie ocenení Digitálnej agentúry roka a afterparty, na ktorej sa môžete kompletne odreagovať.

Aký bude program na Marketing RULEZZ 2024

Konferencia začína už o 08:00 chutnými raňajkami. Program v hlavnej sále bude následne rozdelený do štyroch tematických blokov:

  1. Riding the WAVES
  2. Riding the CHANNELS & TOOLS
  3. Riding the BRANDS
  4. Riding the DIGITAL & INSPIRATION

Okrem hlavnej sály bude program prebiehať aj v ďalších miestnostiach. Špecializované témy si pripravia Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA), IAB Slovakia či Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR), ktoré predstavia rôzne novinky zo sveta marketingu a komunikácie. Okrem toho bude pripravená spomínaná Masterclass Area, ale aj priestor pre workshopy. Nudiť sa rozhodne nebudete.

Marketing RULEZZ 2023
Zdroj: Vlado Škuta a Daniel Dvorský

Na pódiu sa predstavia TOP spíkri zo Slovenska aj zo sveta

Na konferencii Marketing RULEZZ 2024 nebudú chýbať zaujímaví spíkri s mnohoročnými skúsenosťami. Porozprávajú napríklad o tom, ako sa im podarilo dosiahnuť úspech, ale aj o tom, čo je kľúčové v marketingu a biznise.

Colin O’Toole

Marketing Director Czech, Slovak & Hungary | Mondelēz International

Colin O’Toole je hotový marketingový mág, ktorý je spojený predovšetkým so značkou Cadbury. Najznámejšia je kampaň s gorilou, ktorá si vyslúžila viacero ocenení. Momentálne pôsobí ako marketingový riaditeľ v Mondelēz International pre český, slovenský a maďarský trh. Porozpráva o tom, ako sa komunikačný priemysel posunul za 15 rokov, pričom sa zameria hlavne na oblasť FMCG, teda rýchloobrátkový spotrebný tovar.

Erik Kockum & Freddie Öst

Partner & Creative Director / Founder & Brand Director | Snask

Erik a Freddie založili kreatívnu dizajnovú agentúru Snask, ktorá pôsobí v Štokholme, ktorá je známa svojím nekonvenčným a často až provokatívnym prístupom k reklame. Venujú sa tiež filmovej produkcii a medzi ich klientov patria napríklad známe značky ako Klarna či Spotify.

Galen Knowles

Branded Content Producer | WZRD Media / Red Bull Studios

Galen Knowles je majstrom videa. Počas svojej kariéry zrežíroval, natočil a zostrihal viac ako 10-tisíc hodín materiálu do dokumentárnych filmov, seriálov a reklám. V súčasnosti pôsobí v Salzburgu ako výkonný producent videí pre Red Bull Studios.

Michal Pastier

Co-founder | Darwin & the Machines and GoBigname

Michal Pastier patrí medzi marketingovú špičku na Slovensku. Bol zaradený medzi TOP 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times a dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Patrí medzi najmladších držiteľov prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Pomohol už stovkám firiem s nastavením názvu, značky, vizuálnej identity a podobne.

Peter Šebo

Founder & CDO | PS:Digital

Peter Šebo je zakladateľom agentúry PS:Digital, ktorá patrí k najlepším agentúram na Slovensku. Je tiež spoluorganizátorom konferencie Marketing RULEZZ. Okrem agentúrnej práce sa venuje prednášaniu a tvorí tiež obľúbené podcasty Buzzworld by Gabo a Peťo a Digitálni rodičia – Orange Podcast roka 2024 v kategórii ZO ŽIVOTA.

Okrem toho sa môžete tešiť na viacerých odborníkov a zástupov zo spoločností JOJ Group, Samsung, Slovak Telekom, dunnhumby Slovakia a mnohých ďalších.

Marketing RULEZZ 2023
Zdroj: Vlado Škuta a Daniel Dvorský

Prečo by ste na tejto konferencii nemali chýbať? Marketing RULEZZ nie je len o trendoch a novinkách, ale aj o reálnych príkladoch, ako aplikovať nové stratégie do praxe. Získajte už 20. novembra 2024 know-how od tých najlepších v odbore a pripravte sa na nové výzvy, ktoré vás čakajú. Nezmeškajte príležitosť byť súčasťou tejto prestížnej udalosti, ktorá vás môže posunúť o krok vpred. Máte ešte posledné dni na to, aby ste získali vstupenky na Marketing RULEZZ 2024 v zvýhodnenej cene.

Buďte o krok vpred

Získajte novinky z online marketingu ako prvý:

* indicates required