Ak ste marketingový profesionál a neustále držíte krok s rýchlym vývojom v tejto sfére, zaujímate sa o najaktuálnejšie stratégie a inovácie, potom si do svojho kalendára zaznačte dátum 22. november 2023. Konferencia Marketing Rulezz 2023 je udalosť, ktorú si nesmiete nechať ujsť! Táto vyšperkovaná konferencia prinesie pútavé prezentácie a diskusie, luxusný networking, ale najmä ochutnávku cenných know-how od top marketérov svetového rangu.
Partička ľudí z „The Marketers.biz“, ako hlavný organizátor, si dali záležať. Marketing Rulezz je jednou z najprestížnejších marketingových udalostí v strednej Európe, a to opodstatnene. Podujatie je koncipované tak, aby prinieslo jedinečný pohľad na aktuálne a budúce trendy v marketingu. Nebude to len o prednáškach a diskusiách, ale aj o praktických workshopoch.
Vyberáme z hlavných tém
Zdroj: pixabay.com
Best of effective MARKETING
Les Binet (UK) a profesorka Magda Nenycz-Thiel sa povenujú tomu, čo skutočne funguje pri reklame a budovaní značky. Tiež budete mať príležitosť porozumieť spotrebiteľskému správaniu nášho národa a ekonomického prostredia
Best of effective CHANNELS & TOOLS
Obsah je stále kráľom. Tu sa však dozviete aj to, ako kráľovský obsah dostať k cieľovej skupine, akými komunikačnými kanálmi a aké nástroje pri tom použiť. Tiež sa bude preberať AI a to, či a ako má byť použitá.
Best of effective DIGITAL and INSPIRATION
Digitálny marketing je dnes najúčinnejším nástrojom na budovanie značky. Ako využiť digitálne prostredie tak, aby ste z neho vyťažili maximum sa dozviete práve na tejto prednáške.
Zdroj: pixabay.com
Top spíkri
LES BINET (UK)
Group Head of Effectiveness | adam&eve DDB
Táto svetová legenda efektívneho marketingu a reklamy vystúpi na Slovensku po prvýkrát. Les Binet vyštudoval fyziku na Oxforde, pokračoval na univerzite v Edinburgu, kde zameral svoj výskum na umelú inteligenciu a počítačové modelovanie. Svoje schopnosti v oblasti modelovania uplatnil pri meraní účinkov reklamy. Lesov prístup k vyhodnocovaniu reklamy vystihuje jeho výrok: “It’s not just big data we need, it’s long data. You can’t measure long term effects with short term data.”
MICHAL PASTIER (SVK)
Co-founder | Darwin & the Machines and GoBigname
Michal sa už vyše 17 rokov venuje marketingovej komunikácii, pri čom si uvedomil, ako sú značky nepripravené na rast vďaka nekonzistentným kódom značiek. Popri agentúrach Zaraguza v Bratislave a Zaraguza v Prahe tak založil aj štúdio GoBigname, ktoré má za sebou už vyše 350 projektov spojených zo zakladaním nových firiem alebo reštartu produktov. Michal bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times a patrí medzi najmladších držiteľov prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.
MAGDA NENYCZ-THIEL (AU)
Industry Growth Professor | Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science
Profesorka výskumu, ktorá bola prvou predsedníčkou inštitútu financovanou z Marsu. Je zakladateľkou a vedúcou iniciatívy Industry Growth Initiative. Hlavnými oblasťami výskumu Magdy sú rast kategórií, fyzická dostupnosť, privátne značky, správa portfólia, elektronický obchod a inovácie.
PETER ŠEBO (SVK)
Jeho meno síce nefiguruje medzí spíkrami, no je jeden z partie hlavných organizátorov ako súčasť konceptu marketers, s.r.o. Zakladateľ PS: Digital je jeden z top digitálnych marketérov na Slovensku, ktorý marketingom žije. Je zakladateľom niekoľkých digitálnych marketingových konferencií a prvých národných cien internetu a mobilných aplikácií u nás.
Ak stihnete byť dostatočne early bird, do 30. septembra sa dajú vstupenky zakúpiť výhodnejšie. Vidíme sa na Marketing Rulezz 2023, tím Digitalman tam nebude chýbať!
Zdroj: pixabay.com
Matej Tóth je zakladateľom a CEO úspešnej online marketingovej agentúry Digitalman. Svojej práci sa venuje už 15 rokov, pričom má bohaté skúsenosti nielen zo Slovenska a Čiech, ale aj z krajín ako sú: Rakúsko, Nemecko a Veľká Británia. Svojou odbornosťou a skúsenosťami v oblasti online marketingu je Matej rešpektovanou osobou v odvetví. Jeho prístup k práci je zameraný na kreativitu a inováciu, pričom jeho cieľom je vytvárať kampane ktoré prinášajú výsledky.