Práca v marketingu ma baví. No tým, že celé dni trávim za počítačom, častokrát sa pripravujem o množstvo noviniek. Uznávam, na internete sa toho dá naučiť veľa – ale iný pohľad na vec mi môžu ponúknuť len ďalší “markeťáci”. Kde ich však nájsť? Prečítajte si o TOP konferenciách o digitálnom marketingu, ktoré budú valcovať Európu v roku 2019.

Brighton SEO, Brighton. 11-12. apríla 2019

Praktické rady, hĺbkové analýzy, 3000 účastníkov ročne. Aj takto by sa dal Brighton SEO zhrnúť do jednej vety. Podľa programu sa budú tento rok venovať návratnosti investícií pri organickom vyhľadávaní, SEO v spojitosti s Black Friday, nebude tiež chýbať niekoľko blokov o optimalizácii pre Amazon, Walmart, eBay a ďalšie vyhľadávače či pohľad na rôzne taktiky a algoritmy. Stretnúť sa môžete s expertami z najväčších firiem a samozrejme aj s kolegami, ktorí sa podobne ako vy chcú niekam posunúť.

The Disruptive Marketing Conference, Londýn. 2. mája 2019

Marketingová konferencia ako sa patrí. Panelovky o obsahu, digitálnom marketingu, costumer journey povedú zástupcovia najväčších britských firiem ako sú Asos, Sainsbury’s, The Guardian a ďalšie. 16 profesionálov, ktorí budú hovoriť o tom, čo v marketingu funguje a čo nie, ako zasiahnuť vašu cieľovku a o najnovších inováciách, sa stretnú v Londýne už 2. mája. Budete tam aj vy?

OMR Festival, Hamburg. 7-8 mája 2019

Tu čísla hovoria sami za seba: 400 vystavovateľov, 1000 influencerov, viac ako 5000 značiek a 1500 CEO. Všetci sem chodia zo zjavného dôvodu: OMR Festival je marketing festival, ktorý kvalitou naozaj vyniká. Medzi vystavovateľmi budú tento rok Google, Facebook či Adobe a okrem klasických paneloviek môžete vyskúšať aj niektorú z masterclasses, ktoré sa budú počas 90 minút venovať konkrétnej oblasti v marketingu.

I-COM Global Summit, Málaga. 13-16 mája 2019

Špičková konferencia, ktorá sa teší celosvetovému uznaniu, je I-COM Global Summit. Venuje sa dátam a medzi rečníkov sa vždy zaradia tí najlepší z najlepších. Čaká vás tu viac ako 80 prípadoviek, o ktorých sa bude diskutovať. Cieľom je výmena skúsenosť a rozšírenie vedomostí účastníkov.

Impact Summit, Glasgow. 15. mája 2019

Konferencia roka – nie, nepreháňame, naozaj získal Impact Summit toto ocenenie v roku 2018. Tento rok to chcú posunúť ešte ďalej. Zatiaľ neodhalili program, ale už teraz vieme, že sa budú sústreďovať na spoločný dosah. Podľa ich webstránky budú pokrývať 3 hlavné téme: A Sustainable Future, Tech for Good a People behind the Purpose.

Dôvodom pre výber týchto tém je zmena v správaní zákazníkov. Dnes už ľudia nevyhľadávajú len tú najlacnejšiu voľbu. Záleží im na kvalite, na tom, koho zamestnávate, kto sú vaši dodávatelia, nakoľko sú vaše produkty priateľské voči prostrediu… preto sa na túto zmenu treba pozrieť ako komunita, nie ako jednotlivci. Pridáte sa k tejto komunite aj vy?

SMX London, Londýn. 21-22. mája 2019

Zaujímajú vás marketingové stratégie, SEO a SEM? V tom prípade je čas urobiť si výlet do Londýna – už v máji. Agenda je zverejnená a je preplnená panelovkami o novinkách v SEO a SEM. Nechýba tiež pohľad na to, ako mobilné zariadenia či virtuálni asistenti menia prístup k marketingu ako takému.

Amsterdam Affiliate Conference, viacero dátumov

iGB Affiliate organizuje hneď niekoľko konferencií počas roka. Program je plný prednášok ale aj praktických workshopov na širokú škálu tém z oblasti online marketingu. Ponúka možnosť rozšíriť si obzory a tiež svoju sieť kontaktov. Termíny v roku 2019: Londýn, 6-9. februára, Stockholm, 27-28. marca, Amsterdam, 17-20. júla, Lisabon, 16-19 októbra.

Technology for Marketing, Londýn. 25-26. september 2019

Výstava spojená s prednáškami o technologických novinkách, ktoré sa využívajú v biznise. Toto je príležitosť spoznať nových ľudí, s ktorými môžete spolupracovať, ale tiež objaviť inovácie, o ktorých možno neviete. Mimochodom, stále máte čas prihlásiť sa aj ako vystavovateľ. 🙂

MarketEd.Live, Nottingham. 30. septembra 2019

Praktické rady pre marketing z prvej ruky. Medzi rečníkmi, o ktorých už vieme, sa nachádza napríklad dvojica zakladateľov ResponseSuite a moderátorov známeho podcastu 3 Marketers Walk Into A Podcast, ktorí sa špecializujú na segmentáciu a porozumenie vašim klientom. Môžete si tiež vypočuť SEO experta Fili Weisea alebo Gavina Bella, ktorý získal už niekoľko ocenení vďaka svojej práci. Venovať sa bude Facebook Ads.

Festival of Marketing 2019, Londýn. 10-11. októbra 2019

Objavujte, učte sa a formujte budúcnosť spoločne – takto znie motto tohto obrovského festivalu zameraného na brand marketing. 12 pódií so zaujímavým obsahom a skvelý headlineri budú spájať inšpiráciu s praktickou aplikáciou. Agenda ešte stále nie je zverejnená, no podľa ohlasov z predošlých ročníkov už vieme, že toto podujatie bude stáť za to!

MarTech Festival, Londýn. 30. októbra 2019

Menej formálna, no rovnako vzácna konferencia uprostred jesene v Londýne. Medzi rečníkmi sa objavilo meno Scotta Binkera z HubSpot, na ďalšie mená sa ešte čaká. Témami budú technológie, marketing, proces, rôzne platformy a plánovanie. Predaj lístkov začal zhurta: ešte stíhate 2 za cenu jedného!

Digital & Social Media Conference Amsterdam. 25-26. novembra 2019

Na čo sa môžete tešiť? Prednášky a diskusie plné prípadových štúdií, skvelé príležitosti na networking a horúce trendy napríklad v socials. Naučíte sa triky, ako posunúť vašu stratégiu na vyššiu úroveň. Medzi témami nájdete  technológie pri digitálnom marketingu, virtuálnu realitu, AI (artificial intellingence), influencer marketing, UX, CX, ecommerce, content marketing a množstvo ďalších. Jednoznačne TOPka, ktorá stojí za to.

Tak čo, ktorú konferenciu si tento rok vyberiete vy?

Do 20.03.2019 stíhate vďaka výzve NPC dokonca získať možnosť vycestovať na jednu konferenciu, tréning alebo seminár aj zadarmo. Prečítajte si o tom viac!

BONUS: 2 konferencie na Slovensku, ktoré odporúčame

Marketing Live 2019

Už 16. apríla môžete v Hoteli Tatra v Bratislave zažiť Marketing Live. Je to odborná konferencia so zaujímavými hosťami ako Avast, Poštová banka, Slovak lines a ďalší. Vypočuť si budete môcť aj social media managera Miroslava Kolárika, ktorý stojí za úspešnou kampaňou Matúša Valla, nového primátora Bratislavy, alebo Alexandru Pappovú, ktorá manažuje Nadáciu Volkswagen Slovakia. Nebudú chýbať ani témy ako inovácie, nastavenie produktov, content marketing a ďalšie.

Festival natívnej reklamy

Skvelá jar bude pokračovať! 30. mája môžete zažiť v KC Dunaj úspešný Festival natívnej reklamy. Hlavnými témami bude samozrejme natívna reklama a súvisiace trendy. Medzi rečníkmi nájdete aj zástupsov Strossle, Refresher, Startitup a Zoznam. Nebudú chýbať tiež značky, ktoré sa s natívnym obsahom rozbehli v uplynulých rokoch, ako napríklad O2, ČSOB alebo Alain Delon.

Buďte o krok vpred 🥇

Získavajte novinky zo sveta online marketingu ako prvý.